خبر روز
تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی
برند کوکاکولا در طول سال های گذشته استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی جذابی را دنبال کرده است آنها در اغلب رویدادهای ورزشی مهم حضوری فعال داشته اند یکی از بزرگ ترین همکاری های این برند با سازمان جهانی المپیک در زمان برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۱۶ بود این کمپین با هدف گذاری اختصاصی بر روی نسل جوان (Z) و مادرهای آنها انجام شده بود هدف اصلی ترغیب این نسل به استفاده بیشتر از محصولات کوکاکولا عنوان شده است امروزه بسیاری از مردم نسبت به مواد اولیه مورد استفاده در نوشابه های گازدار تردیدهای زیادی دارند همین امر موجب کاهش تمایل آنها به استفاده از چنین محصولاتی شده است
ادامه مطلب در روزرنگ
روزرنگ خبر روز تبلیغات
دیدگاهتان را بنویسید