نوآوری و پرچمداران؛ داستانی برای افسانهها
پرچمداران به صورت دورهای معرفی میشوند، ولی تغییرات معناداری در آنها دیده نمیشود گلکسیها یکی پس از دیگری به بازار میآیند، ولی به جز یکی دو ویژگی که آنها را هم به زودی فراموش میشوند، تفاوتی با نسخه قبلی خود ندارند
آیفونها هم همین طور اپل هنوز از طراحی سال ۲۰۱۴ دل نکنده و ۶ سال بعد با ترکیب چند قطعه که شاید در انبار داشته، از گوشی جدیدی رونمایی میکند در نتیجه میتوان به جرات گفت که نوآوری در پرچمداران به یک افسانه تبدیل شده اما از خود پرسیدهاید که چرا این اتفاق افتاده؟ در این مطلب سعی داریم به همین سوال پاسخ دهیم
مقاله
دیدگاهتان را بنویسید