خبر روز
کرونا آرم بنز و آئودی را عوض کرد
سه شرکت آئودی، مرسدس بنز و فولکسواگن در فراخوانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به طور موقت آرمهای خود را تغییر دادند
در آرمهای جدید، بخشهای به هم پیوسته نشان تجاری این شرکتها از هم جدا شده تا بر اهمیت فاصلهگذاری اجتماعی تاکید شود این شرکتها با انتشار آرمهای جدید خود در شبکههای اجتماعی در پیامهایی از مردم خواستهاند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و از یکدیگر دو متر فاصله بگیرند
ادامه مطلب در روزرنگ
روزرنگ خبر روز گرافیک دیزاین خلاقیت لوگو کروناویروس
دیدگاهتان را بنویسید